ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, February 25, 2010

cikgu bkn stakat pung pang ngajar saje ye..
byk lg keje..
kalo cam aku...
sume keje pun kne wat..
cikmal slalu perli kalo call ptg2..
igt aku tdo la tuh..
sorry..
xde makna nk tdo ptg2 dah skang.
xsempat..
ok..ok...kang masuk cite lain plak...haha

thn ni aku salah sorg ajk kelab guru..
stlh berdiscuss..brainstorming bagai..
maka dgn itu kami ajk memutuskan utk membuat smbutan hari cekgu d penang..
yeay....

biasanye wat kt area mrsm saje..
thn ni cam teruja sket..
smlm g survey tmpt..
hotel naza kt penang nun...

ni hotel manager rasanye..
hahah...xsure sbb aku adalah sgt bz snapping..
gilo kan..
die prasan ke x aku amik gmbr die tu..
haha
ni kami nye presiden kelab guru..
sgt berhemah..
sgt bededikasi..
sgt bagus la!!
sesi discussi..
aku hanya mampu tgk je..
tp mmg bkn keje aku pun discuss2 ni...
keje aku part gmbr2 n documentation saje..
hahaha
khusyuk kan..
kene survey btul2 ni..
mntk discount mana patut..
tgk tu aku nye presiden..
sgt bagus..
segala benda die checking..

nice view kan..
suke gile section ni..
ade pool ngadap laut..
bleh santai2 lepak2 hirup udara segar bugar..
oohh..
sgt x sabar!!
bilik pun kene survey..
ni deluxe room..besar..
bleh sumbat seploh org...
ko mntk je extra tilam...haha
sape yg dh kawen beranak pinak..
akan ditmptkn kt bilik nih..
aku ??
bujang lg rasanye masa hari guru tu nnti...kahkahkahkah..
gile keji statement...
so kene dok kt superior room..

the president n his vice..

masa pegi tu ikut jmbtn..
mmg rasa jauh ya hamat..
balik tu decide naik feri..
tgk brape lama amik masa..
the result..
baik la naik feri drpd ko nk redah jam..
mak aiihh...x lalu nk bersesak2 kt penang tuh..
jln dah la semacam je....
hon sana sini..
pemandu yg xberhemah pun ramai gak kt penang tuh..
main masuk suka2 ati tanpa signal...
mmg bleh accident aahh...
the happiest face..
sbb dpt mkn free kt hotel tu td..
ko mkn ape zah??

aku pun happy gak sbb ni 1st time aku naik feri kt penang..
gile batak ahh...
jakun..teruja..semua ada..

cikmal..
nnt kalo nk g penang..
naik feri je la ye...
hahah
promote...promote


ok..
abis survey sudah...
x sbr nk tggu bln 5 nih..
eee.... xsabar lah!!
hahahahahaha



5 Comments:

  1. bobo said...
    nak ikot! hehehe..

    baru semlam mandi swimming pool
    dee said...
    aku baru prasan...CikMal dan CikGu.. sgt sesuai! i like! ^^
    ..izza.. said...
    bobo >> jom..jom

    dee >> cheitt...itu yg ko perasan dee....haisshhh
    nEeChAn said...
    haa..baru kau tau mcm na penang..hahaha.. nnt dtg penang singgah la umah akk..
    HasanahNordin said...
    aku pun tak leh tido petang..tapi slalu curik2 tido kat surau bila gi sembahyang zuhur dan asar..hahaha

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers