ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS

Monday, February 8, 2010

patutnye mggu lps aku dah publish citer nih..
tp masa tidak mengizinkan aku berbuat demikian..
dlm erti kata lain...aku busy!!..
hehe..
ni actvt homeroom..
thn ni homeroom aku punye la active...
letih ooo..
nk ikut kulu kilir manjang..

actvt ni mcm explorace mencari cebisan puzzle la..
tmpt = tmn tasik taiping yg indah lg permai menghijau tuh..
tp x brape permai la kalo ko dok tgh2 panas buta menunggu student ngabihkan task..
gelap jelita gelita aku oiii....
aku belasah jln kaki ngan bdk2 tu..
igtkan nk kuarkan peluh sket..
skali berpeluh sakan daaa..
abis busuk...kahkahkah
smpai je checkpoint 1...
aku stop...
xmo la aku ikut dorg..
nengok cekgu2 lain dah melepak je kt checkpoint tu..
xkan aku nk hegeh2 wat2 rajin ngikut budak ke 4 checkpoint lain ye dak..

aku kasi kamera kt dorg...
haaa...
pastu sukati korg la nk snap gmbr byk mane..
memory card tu byk kosong lg..
aku tnggu kt checkpoint 1 td tu je...sbb checkpoint 5 adalah tmpt yg sama..

kemain lg dorg bergmbo sakan..
mentang2 cekgu xde..bebas gile babas...

sukati korg la..
janji korg happy..
janji korg tak kalah ok!

sian gak aku tgk..
checkpint punye la jauh2...
melampo plak...
berpeluh sekor2..

sian...sian..
smpai sempat singgah beli air ek..
melampau korg..
cekgu tnggu kemain lama lg..

tu aku siap jerit soh cpt..
nyempat plak dorg snap amukan aku..kahkahkah...

n finally abis gak explorace nih..
smpai skang aku x tau homeroom aku dpt no brape..kahkahkah
tp yg penting..
top 10...
jadilah...hahah



2 Comments:

  1. myooh said...
    gembira btul mamat yg dalam 2 gamba 1st tu...lolx
    ..izza.. said...
    tu anak murid aku yg paling hyper..

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers