ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 10, 2010

halalalalala...
mls sungguh la nk mengupdate..
sangaaaaaaat sibuk
sibuk sangaaaaat...

ok..ok...
cukup...
semua tau ko sibuk iza..
tp bkn penyibukk...


bile ek event ni berlaku??
aku pun dh xbrape nk igt..
ade night market kt maktab..
sesi jual menjual berlaku..
ni 1st time bg aku..
saje mahu menjana duit homeroom..
so pasni homeroom bleh jd kaya..
then bleh jln2 sakan...hahahahahaha....best!

aku decide jual kebab, dadih, float ngan fish fillet..
byk kan..
letih toksah ckp la...

tetiba rasa mls nk taip...
malasssss....
aku caption je la ek kt gmbr2 tuh...
haha

masa ni dh abis jual...dadih je yg tinggal...xpe..leh simpan peti ais...sok jual lg....

ni sume ahli homeroom aku...kdg2 tu cekgu2 lain x perasan kewujudan aku disitu...sume igt student...camne la mau buat supaya aku nmpk mcm cekgu??haisshhh



1 Comment:

  1. FareeZan said...
    gigih meniaga la plak..mcm2 kebolehan cikgu nie.

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers