ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 20, 2010

i-city...

first of all..
nk kasi warning dlu..
entry ni penuh ngan gmbr aku..
jgn plak korg komen apsal aku gile mentaruk gmbr aku saje...
reason?
jap lg aku bgtau..

isnin aritu perak cuti..
sultan perak mau celebrate bday..
so die kasi hadiah kt rakyat die..semua rakyat perak cuti..hehe
sape2 rasa nyesal x keje kt perak...sila dok diam2..haha


total cuti 3 hari..
adalah lebih baik kalau aku berbuat actvt yg bermakna kan..
2 hari full day amik kursus...sabtu ahad..dr pg smpai ptg..
xpayah la aku mention kot aku amik kursus ape..ngehngehngeh..


ahad mlm baru free...
cikmal janji nk bwk g i-city kalo aku lulus kursus tuh..kahkahkah...joking...
dulu masa aku dok seksyen 7..
signboard i-city je ade..
building haram siap lg...
dah dekat 2 thn aku x dok seksyen 7..
baru la hegeh2 naik i-city tu..
dan hegeh2 la aku pegi sbb takut pasni kene bayar plak kan...
sempat pow cikmal cekak telinga mickey tu
dpt gak akhirnya tanpa menkeluarkan duit sendiri..hahaha..keji!

tujuan sebenar g situ??..
cikmal nk testing kamera gebuk abg die punye..
tu yg byk gmbr aku je tuh..
jd model sambilan kejap..
jenuh tunggu die setting camera...
bateri smpai kong kalikong..

cikmal baru nk blaja nih..
gmbr xde la superb sgt..
tp ok la dr bwk kamera biasa..
kompem gegar2 pakinson..

this 1 paling sharp..
dark circle kt mata semua nmpk jelas..
mata sembab2 pun jelas..
gile x cukup tdo..
kulu kilir jap umah angah..jap umah abg..
letih woo...
dlm kete senyap sunyi sepi...mamai rasa nk tdo..
dan sbb tu jugak la aku kene mrh ngan cikmal..
tu later aku citer..kalo aku rajin la..heheh

gmbr x brape byk sbb bateri abis sudah...
kuat btul mkn bateri kamera pinjam tuh..hahah



12 Comments:

  1. cuna said...
    cam best je i-city tu. aku lalu tengok dari luar je. tak tau plak dalam tu cantik. siang tak cantik kot?
    ..izza.. said...
    siang xde ape...x cun punn
    FareeZan said...
    mane gamba cikmal
    nEeChAn said...
    yaa... akk sampai dah.. wakakakk...
    ..izza.. said...
    ejan >> kene letak ke gmbr cikmal??heheh...

    kak mun >> best kan..lampu byk2..hehe
    Anonymous said...
    Dah pernah pergi, memnag cantik gile babas~ :)
    xeRoxiaTTe said...
    cantekk nye..mungkin sbb gune kamera pinjam kot.watever.tp apsal tak nah dgr pun tmpat ni..ujung mggu ni nak g lah.
    ..izza.. said...
    pegi2...kamera pinjam pun x kesah la..janji dpt menghasilkan gmbr sebegitu rupa...bwk waiz mesti best sbb nnt die leh main kejar ngan mak pak die smbil dilimpahi cahaya neon yg indah..hahah
    adalova said...
    sape x puas ati??hmm..aku btol x puas ati sbb mse g s.alam siang.dh g i-city tp tgok cm building yg kering kontang.nk g malam² ngn pkai cekak cm ko tu..huhuhu
    ..izza.. said...
    best adda...jom pegi sama2...aku x puas jln aritu...kejap sgt..nk snap gmbr byk2 sangaaaat....hehe
    adalova said...
    ko cm ajak2 ciken je iza...huhu...mst a ko nk g ngn cikmal...nggak mau la aku kaco korg tp klu dpt snap pic² cntik cm ko leh gak..hehehe ^_^
    ..izza.. said...
    alaa adda....cam la ko x pnah kuar ngan aku n cikmal..
    kite berdua leh jd model...die leh snap pic byk2...
    aritu aku segan jd model sorg2...xleh nk gila2..hehe

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers