ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 7, 2010

mcm x elok kan kalo tinggalkan blog lama2 tanpa sebarang update..
saya bz..owh..jwpn klise..
ok..ok..fine.
nk update ni..
baca smpai muntah ok..

weekend lps kne g kem kepimpinan..
jd s/u...
best gak sesekali menkeluarkan diri melihat alam semulajadi..
orait..
meh teruskan pengembaraan aku di kem tersebut.

tu kem komandan..
ala2 polis memberi briefing kt student b4 start kem..


aku duduk2 saje smbil tggu kem komandan abis kasi briefing..
pastu aku nk kne briefing kt student pompuan psl kebersihan..eewah..
keje cekgu mmg asyik kene kasi briefing saje..
menarik x??
langsung tidak ok...i hate briefing sbb aku xtau nk ckp hape..
xreti nk bebel2 ape..
briefing plg lama aku pnah wat adalah dlm 5 minit sajo..
cekgu lain kalo dpt berckp..mau 3,4 jam xbrenti..
mana dpt idea tah..aku pun xtau...kagum!!

ini sesi mkn2..
mmg sangatlah ditunggu2..
sbb semua lapa melampau2..
bayangkan la...dok tepi sungai kejap2 ujan.
mana ko x lapo kan..
kami terpaksa menggoreng nasi utk diberi kpd student yg cam anak ayam lapo tu..
aku bg nama nasi goreng itu = nasi goreng belasah..
resepi?? telur+maggi cukup rasa+nasi+kicap...settle..
licin 1 flask..

sesi ceramah2..
tah pukul brape dorg tdo aku pun xtau..
kul 11 aku dh masuk tdo..
koser la nk tggu actvt camtu smpai 3,4 pg baru abis..
owhh....cukup la dulu masa aku jd student..
skang jd cekgu..kene byk rileks..ewah..hahaha

the penceramah..
ramai lg..tp ni je yg smpt dorg snap..
penceramah berbaju kuning tersebut adalah merangkap ketua warden..
single n available lg tuh..
lelong2...kahkahkah..selambe aku melelong...mrh die..hehe..

ok..
ni student plg suke..
mandi sungai..

excited kemain...
kalo soh dgr ceramah..
masing2 tdo ek..
hamboii korg

cikgu pun sama je..
dpt mandi lupe kerja ek..

aku??
xde member nk terjun..cekgu pompuan yg lain xmau join terjunan bebas itu..
maka dgn itu terpaksa la dok diam2 saje smbil mensurfing..
sungguh berteknologi bukan??
cekgu komputer mmg kene usung laptop kulu kilir..
baru la nmpk cam cekgu komputer....kehkehkeh..apakah??

the PEERS..
kira cam pembimbing rakan sebaya la nih..
dorg tolong2 cekgu..

suke korg kan bleh msk megi kt situ..
tgh mlm buta cekik megi..

ni mesti stress kene settlekan kertas keje..
haha..
sudahnye bongkang ramai2..
sian gak kengkadang tgk..
tp xleh bg muka..nnt naik lemak..
settle kan b4 esok gakk..ahahha

last day b4 balik smpat gak aku mencelupkan kaki ke dlm air sungai yg nyaman dingin sejuk itu..
heaven..best gile..
last aku mandi manda kt sungai adalah pd thn lps bulan januari di ulu kenas..
wahh..igt lg tuh..
setahun 3 bln ko x mandi sungai iza..
ya Allah...baru teringat..
blkng mrsm ni sungai sepanjang2 nye..
bleh plak x igt nk pegi..
aiseyy..pap..pap..tepuk dahi..

igt nk terjun je..
tp kan..masa tu dah nk balik..
kang x sempat plak aku nk salin baju bagai..
terpaksa la melupakan niat suci murni aku tuh..huhu


acara penutup
ade game sket..

lawak gile terbahak2 aku gelak.
nengok tu aku yg pakai baju kuning tu..
gelak x igt2..
nasib tutup mulut..
kalo x..berterabur gigi kot..kahkahkah..

ok..
abis sudah..
kem berlangsung dgn jayanye..
iza..
ko kene wat report psl kem tu..
jgn wat2 lupe ye..
sekian..



2 Comments:

  1. fareezan said...
    seronok ooo ms sekolah pntg ade kem mesti nk g suke taw.tapi xske kena bgn awal, ;p
    ..izza.. said...
    best kan..kan...ko mesti rindu situasi itu..dgn itu...meh jd cekgu..kahkahakh

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers