ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, April 10, 2010

cerap?
ape tu??
korg tau??
memula dulu org dok sibuk2 ckp psl cerap2 nih..
aku angguk2 je...
padahal xtau sepatah haram amende tuh..
kahkahkah..
masuk thn ni baru la aku tau...
punyela pemalas+pemalu nk mentanya org kan..
jgn ikut cam aku ye..
aku mmg jenis lambat sket nk mengambil tahu hal2 sebegini..
dah terpaksa baru la aku google menggigih...ehh..silap..gigih menggoogle..
nk tnye org?? oh..mmg malu..sbb takut nnt benda ni cam xbrape logik nk ditanye..
kahkahkah..

ok..
intro panjang2 pun x guna..
korg baca??agak2 mls mesti korg skip rangkap pertama karangan aku ni kan..
baca rangkap kedua terus..
kan...kan..
aku tau sbb aku pun slalu wat gitu gak..
kalo rasa mensakitkan mata membaca tulisan blogger itu....skip terus..
kalo ade gmbr..aku lepak lama la sket kt blog tuh....kahkahkahkeji...

see....see....
aku melalut lg..
tajuk cerita ni adalah kisah cerap iza oii..
ok..fine..aku akan mencakap psl cerap..
baru aku tau cerap tu = observation...
ceh...gile...ckp omputih baru nk paham..mcm la ko terror sgt english...
maknanye disini..
ketua jabatan akan masuk kelas time ko ngajo..
nervous??
gile x nervous..
mmg otai la kalo ko x rasa nervous tuh..
aku x tdo lena selama 1 mnggu tau tak..
nasib baik aku ni di'observe' oleh guru kanan saje..
merangkap roomate aku..
selamat sket..
tp tu lg bahaya kan...
silap2 kalo die x puas hati ngan aku..
mau die kasi markah ciput2 je...
haiishhhh....
aku dh dpt pun resultnye..
tp xleh la nk tunjuk kt korg kann...
kang kata aku riak..
tp ni mmg P&C..rahsia besar!!!hahahahah..
mcm bagus ko iza...
baik xpayah cite kalo rahsia...kan...

ape yg leh aku ckp..
markah aku dpt sgt2 la mempuaskan hati..
kene la berpuas hati sbb aku blom lg mendapat dip pendidikan..
makanye aku punye skill mengajar adalah teruk..
masuk kelas..ckp sepatah dua..pastu srh student wat keje ikut modul yg dh dibagi smbil aku pantau sekor2....
simple gile kan..kahkahkah
aku mmg xbrape nk reti mengajar2 nih..
tp jd cekgu plak kan..
tu namanye takdir..
hahahah..
ok..abis...kahkahkahkah





4 Comments:

  1. FareeZan said...
    aku pun br taw cerap.thnx bgtaw.haih mcmne bleyh jd repoter nth ;p
    iEnA said...
    emmm...pape pun tahniah tuk result ko tu..pas ni leh dpt diploma la plak ye...
    ..izza.. said...
    ejan >> nasib baik dah tau kan..

    iena >> wahh...dah ade blog....kagumm...kagumm..
    iEnA said...
    dh lame ade cume xtau nak letak ape kt blog.. tu yg terbiar je.. disebabkan terlebih mase ni.. wat la ape yg patut kat blog ni..huhuhu

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers