ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 8, 2010

ok..ok
last cerita psl kawen..
tp inai still belum abis..so masih dianggap pengantin baru bukan..
hehehe
ni majlis mensambut menantu di batu gajah..
2 weeks after majlis rumah saya..
byk sgt halangan nk wat 1 weeks after...
so..terpaksa jugak lah langkah 2 minggu...
tak ape..

nani kawan masa diploma tiba2 jd pengapit..
hahha..
belasah..
bab2 tu saya x particular sgt sbb pengapit x penting kan..
pengantin yg penting..
kahkhakhakahkah....

ini keluarga saya...
tambah lagi sorang..
makin besar...

ini family suami..
wahh..
besar sudah family ini..

mmg la family suami saya besar..
dia kan anak bongsu.
abg2 kakak semua dah kawen beranak pinak.
maka besarlah family beliau..


family saya kecil kerana saya kan anak sulung..
jiran saya ckp..
kalau adat banjar, mereka mmg sangat suka kalau pasangan perempuan sulung kahwin dgn lelaki bongsu..
kenapa?
saya tidak tanya dgn lebih lanjut..
nanti saya tanya ye..
kalau saya jumpa la makcik itu..hahaha

ini favorite picture saya..
terima kasih kpd photographer yg sgt pandai ajar pengantin berposing pelbagai gaya...

ini juga photo kesukaan saya..
kerana?
teka..teka..
ehehehe..
nmpk cincin itu....
akhirnya saya ada koleksi emas putih..
terima kasih suami..terima kasih...eheheh...bodek!

and finally..
malu..tp mahu letak...
lihat la ye..
hehehehe

masa dlm perjalanan ke bt gajah ni..
saya sempat pakai inai dlm kereta..
adik bwk sgt laju smpai abis comot2 inai saya..
cikmal marah..
sbb saya xnk dgr ckp die..
die ckp x perlu topup inai..
tp saya mahu juga..
sbb saya mahu rasa benar2 pengantin baru..

ok..
abis cerita kahwin..
sedang mentunggu gambar dr OP..
bila la mahu dpt...
lamanyaa



6 Comments:

  1. iEnA said...
    cantik sgt ko mase nie iza...
    ..izza.. said...
    cantik??
    ko pun cantik juga..
    bila nk kawen wei??
    bleh la kami pergi nnt...
    fareezan said...
    bj tu tempahke?cantek bj tu.makeup pon soft. suke <3
    ..izza.. said...
    baju sewa saje..mak yg pilih...
    aku suka sgt2..
    cuna said...
    ok lagi ni nak cite pasal kawen. aku cite psl kawen pun tak abis2 lagi tau. nak tunggu gambar dr OP punye pasal. Inai dah habis pun topup balik sebab tak abis cite kawen lagi...hahaha
    ..izza.. said...
    gmbr dr OP aku baru siap td..cikmal dh amik pun..tp sedih sbb die kata x cun sgt....aku blum tgk lg....nnt la publish sini...

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers