ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS

Wednesday, November 3, 2010

sedang mentunggu sang suami abis kerja..

menghabiskan masa terluang mkn sambil berblongging dan ber'fb'ying di mc d
menikmati nugget dan air kopi yg kurang best..
cikmal..
cepat sikit ye..
bateri laptop hanya tinggal 17% je lg ni..
plug kt sini abis digunakan...

best jugak ye menunggu suami abis kerja..
begini rupanya rasa itu..
selama ini tidak pernah ambik kisah..
maklumla..
duduk asing asing..
mcm mane mahu tunggu suami pulang bekerja...
dpt mentemankan suami ke site pun sudah rasa begitu seronok...
padahal saya duduk dalam kereta saje..
x pun.. si suami drop di alamanda memandangkan die keje kt putrajaya..
ha..
pandai2 la bawa diri..
owhh..
saya tak kisah..
boleh survive tp dgn syarat..
ade notebook+internet..
campak la saya kt mana pun..
saya ok..
bertuah kan cikmal..
kahkahkah...tiba2..hahah

sudah..
nanti saya merapu makin panjang..
mari tonton gambar saya dgn suami saya a.k.a cikmal..
hahah

owh..
rindunye..
hahahaha....
gedik betul



3 Comments:

  1. dee said...
    gmba itu comel. pesal aku asek puji ko je sejak dua menjak neh? hmm..
    fareezan said...
    yuhu... dh pegi HK ke belom
    ..izza.. said...
    dee >> ko nape dee??ade ape2 yg tersirat ke??kahkahkah

    ejan >> sudah pulang pun..ehehe

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers