ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 3, 2010

cunna..
apsal aku dpt online bestfren je?
kt luar bkn besfren ek??
hahaha..
nway..
thank u la sbb list kan nama aku as salah sorg pemenang..
jap..jap..nk tnye..
xdpt hadiah ape2 ke??hahahaha


1) Write 5 interesting facts about the person who gave u this award.....

husna a.k.a cunna the mommy-to-be
ape plak aku nk kelentong psl ko ni cunna??haha..

  1. kawen ngan myo setelah lama bercinta..bagus..bagus..
  2. akan jadi mommy jap2 lg..xsabar nk tggu myo@cunna junior..hehe
  3. kite pnah jd roomate kan..part 2 masa diploma...btul x?
  4. dulu masa zaman blaja suka siap lambat..pastu aku kene tggu lama..kahkahkah..(ko jgn mrh plak..ni ckp psl fact ni..fact....xleh tipu..hehehe)
  5. eh..pnah wat short course skali kt dungun kan...kan..
  6. ape lg ek??ehh...ko mintk 5 je kan...


2) Write down 10 interesting facts about yourself and your hobby

  1. baru je berkahwin setelah lama menyulam cinta..cheiitt...
  2. selepas berkahwin...masih lg hidup membujang di taiping...adoii..sadiss
  3. ade planning nk apply pindah duduk dekat dgn cikmal...tp ade planning lg bagus dr itu...mahu brenti keje...kahkahkahkah...gile ke??
  4. sedang mensambung pengajian diploma pendidikan..masa taip entry ni saya berada di UIA...owhh....quizes..test...assignment..project paper..final exam..owhhh
  5. saya seorang guru..menarik bukan??hahaha
  6. saya seorang guru mrsm taiping..
  7. saya mengajar subjek sains komputer...tp kadang2 saya jd kerani sambilan..kahkahkah..
  8. saya juga warden..saya suka join warden lain buat spot check..saya suka juga join dorg main bowling & wat bbq...warden mrsm taiping sgt best!...haha..
  9. saya isteri kepada cikmal...hahahah...
  10. saya sayang cikmal...kahkahkahkah...merepek dah aku ni....

3) Pick your most 10 deserving recipients and describe them...

ni nk kne buat ke?
kwn byk tp kwn yg ade blog tu x byk..
susah btul kalau org dh menang award ni..
mcm2 demand...kahkahkah
pemenangnye adalah :
  1. ejan - aku suka stail ko yg selambe kodok tu..jeles i
  2. kak an - yg anak die baru menang contest tp die yg over..kahkahkah
  3. wanina - super happy mommy
  4. dee - yg sering menimbulkan spekulasi..hahaha
  5. adda - yg baru je pegi micro teching MARA..harap2 berjaya!
5 org cukup la..
letih haku..
ok..
abiss



5 Comments:

  1. cuna said...
    hahaha...award tu je yg aku ade. adiahnye tu la.image award tu ;) weh...bkn kat situ soh listkan interesting fact ke?siap lambat tu interesting ke? T_T
    dEe said...
    1) knp nk btau ko cikgu sbg dua kali? tolak markah di situ. haha.

    2)klo aku rajin aku buat.. hahhaha.
    ..izza.. said...
    cuna >> siap lmbt pun aku kategorikan sbg interesting fact gak..hahahah

    dee >> tp yg mula2 tu aku x bgtau aku cikgu subjek ape..still ade kelainan disitu..hahahah
    FareeZan said...
    thnx kasi shoutaward kat i. dh amik dh :P
    adalova said...
    aku kena buat ke? kalau ada masa ye. hehe. Tenkiu..harap² dapat gak sampai stage3

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers