ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 23, 2010

ni bukan nk ckp bahagia di dalam perkahwinan..
abistu? maksud ko, perkahwinan ko x bahagia ke izza???
bukan...
bukan..
aishhh...
jgn jump into conclusion boleh?
saya bahagia berkahwin dengan cikmal...
tapi entry ini saya mahu menceritakan kebahagiaan lain...

saya merasakan betapa bahagianya dapat menghabiskan 1 semester DipEd dengan jayanya..
result tu belakang kira..
saya telah berusaha..
walaupun xde la usaha dasyat2 sgt..
tp saya telah(past tense ok..) berusaha..
selepas ini tawakal sahaja..

dan berita paling gembira..
saya boleh ber'blog' seperti sedia kala..
yeay!


1 Comment:

  1. FareeZan said...
    tahniah!!! amik kat uia?

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers