ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 4, 2011

aku baru perasan...
sejak aku kawen kan..
aku cam tak se'happy' macam masa zaman bujang kan..
bukan nk ckp yang aku x happy lps kawen..
bukan...
tapi mungkin sbb dok jauh2 ngan cikmal..
jd perasaan automatik bertukar!!
eh..
jadi lemah longlai sedih memanjang..
blog ni pun dh mcm kene pinggir..
kesian dia...
ok la..
mulai sekarang..
kene bertekad utk berubah demi blog!.
ehh...
hahahhaa

ni x pernah2 sejak aku kecik mak aku ajar buat kuih raya..
penah la buat..tp xde la buat secara serius..
tup..tup..dah kawen, cikmal request soh buat kuih raya plak..
hamboii...nk berjimat la tu..hahaha
takpe..
sejak ade oven ni..
semua pun bleh buat..
dengan syarat!..
support la modal ye cikmal..hahaha

1st projek aku dimulakan dengan yang ni......

choc chip cookies...
mintk resepi dr mak student aku dulu..
serius sedap..
tp nk kene guna choc chip branded punye la..
mula2 buat guna cap ayam je..
pastu mcm menyesal sbb x sedap mcm yg sepatutnya..
aku suspect choc chip punya pasal..
jd membeli la choc chip yg mahal sket..
try lg skali..
baru power!hahaha

rupa mmg x cantik beb..
tp rasa..
mengalahkan biskut famous amous tu..
hahaha..
selamba puji diri sendiri...
belasah lah..
sape lg nk puji..
cikmal??
owhh..die xpandai nk memuji..
mengeji die tahu la..
hahahha..
joking!
dah dpt dalam 100 pieces..
tapi dah ngap sket..
pastu bg kwn rasa sket..
hahahaha..
xtau la tinggal brape..
cikmal ckp..abisla biskut tu, x sempat nk sampai raya...
aahahahaha


6 Comments:

  1. FareeZan said...
    aku rasa kau dh boleh meniagalah tahun depan :)
    miss nafira(myeryn) said...
    huhu..sedapnya..
    salam pekenalan..jemput lawat ye
    dee said...
    klo abis buat la lg.. tp terlalu awal wat kuih raya, pastu ade hati nk smpn smpi raya.. baru 1st week pose cik kak oii.. boring2, rindu2 cikmal smbil mkn kukis, tetiba kukis pun abis.. hehe.
    ..izza.. said...
    hahaha..lawak la ko ejan..baru nk test2 je ni..raya nnt dtgla umah...bleh rasa...hahaha
    ..izza.. said...
    nafira >> salam perkenalan...tgh puasa semua pun sedap.hahaha
    ..izza.. said...
    awal sgt ke dee? kat kedai dah siap jual dah...lg awal..ntah thn bile dorg buat kan..hahaha...aku kene seletip balang biskut aku..baru terasa malas sket nk membukanye...heheh

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers