ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, August 6, 2011

harini kepala pening semacam..
macam nk pitam pun ada...
seharian duduk kat makmal sorg2..
kalau duduk bilik guru..
dah pengsan kot aku..
sbb tengok org lalu lalang kuar masuk...
aku kalau mcm nk pitam je mula la terpikir
aku ni kena kencing manis ke?
pastu bila pikir blk..
slalunye syndrom tu utk org yg darah tinggi kan....
silap..heheh
dulu pnah cek kt klinik..
doc gelak je bila aku kompiden tnye die aku ni kene kencing manis ke?
patutla die gelakkan aku..
silap daa...
takut kene darah tinggi la plak..
sekarang kan musim penyakit tak mengenal usia..
penyakit pelik2 je kdg2 tu..
muda2 lg dh berpenyakit..
nauzubillah..mintak jauhkanla...

balik skolah td terus tdo
smpaila nk dekat berbuka..
gile kan..
org bln2 puasa ni buat amal..
aku....tido je lebih..
tp serius..mmg pening gile td..
nk ckp aku x sahur, selama ni ok je..
smlm siap sahur lg..
ni menu sahur smlm

susu+roti+kurma..
slalu x sahur pun...
bila sahur, jd pening plak..
hahaha...



0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers