ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 29, 2008

hahaha..
baru jap td melakukan actvt bersama warga 501..
dh lama x kuar mkn sama²..
sume org pun bz..keje...blaja...pektikel..
at last dpt gak meluangkn masa..
so kami memilih bersantap kat nachos...
the only 1 mexican restaurant kat SACC nih..
saje mau try stlh dee sibuk² ngajak..
kang majuk lak..

ni saya order..pasta ape tah nama nye...susah bno nk nyebut..
plg sdap part bebola tu..ikan salmon..rm10.00..mahal!!


hasanah order nih..cam roti prata..haha..
seswai utk kamu yg sdg mengamalkn diet..


tma pilih 3 amigos rasanye...
ade chick wings ngan baked potato ngan ape tah lg 1 tuh..
dee ngan is order fish n cheez ngan steak kot..
mkn² smpai kenyang..
overall ok la..but kalo tgh sengkek xyah la g..
mahai gak...
skali ni je la kot aku try..
tgh blaja lg kan..
eheheheheh







5 Comments:

  1. is-nanie said...
    "baru jap td melakukan actvt bersama warga 501.. dh lama x kuar mkn sama².." (iza, 2008)

    ehem.. sejak bile aku warga 501?
    aku 507 la..

    steak aku liat.. xmo mkn steak lg..
    tp aku suke ngan mknn kamu ittew...
    nyum nyum....
    dEe said...
    @ iza: kta warga 507 laaa...
    @ is: kami warga 501 laaa... masing2 da lupa no uma sdiri ke?? hikhihhihk
    dEe said...
    @ is: eh salah. kamu warga 501. hehe.
    ..izza.. said...
    alamak..silap no umah daaa...ehehe..malu nye..
    is-nanie said...
    hauhauahahahahhahaa
    a'ah ek... apsal aku boleh xperasan...
    aku pon malu gak... =P

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers