ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 18, 2008

ko ade ke bantal busuk?
aku ade..heh heh heh
ni kalo mak aku baca entry ni...mampos kene marah
die dh warning aku jgn simpn lg bantal nih
tp mak x paham...
kalo xde bantal ni...susah nk tdo...
kulu kilir aku angkut nih..
peduli hape org nk ckp..
dh mmg dr kecik camni...
tu sarung bantal tu mmg dr kecik xpnah tukar..
waaa....nikmatnye tido ngan bantal kesayangan aku tuh..
selimut lak ngan comforter tebal²..
ujan renyai² plak kat luar tuh..
haishhhh...nikmatnyee...

ni dia bantal yg aku sebut²kn tu...still lawa kan
although dh berthn²(perasan!!huhu)



:::bantal tu ade nama....sape leh teka??email/ym aku..xde hadiah..saje suke².ehehe:::

1 Comment:

  1. dEe said...
    aku teka leh?? hikhikhik.

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers