ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 23, 2008

si faizal..

haishhh..
isu faizal tahir x abis² lg kat blog dee ngan is..
obses tul dorg tu ngan si faizal..
tp xbest gak kan kalo lagu mahakarya cinta tu org len nyanyi..
tp kalo lagu kasih tercipta tu ajai yg bwk..aku rasa ok la...sbb aku pnah dgr gak dlu kat festival filem m'sia...hmmm
penat je aku brangan² nk tgk faizal perform masa AJL nnt..
huhu..hampa laaa...

4 Comments:

  1. dEe said...
    aku lg la hampa. da xsmgt nk nonton ajl. seri nyer da ilang tau! huhu. :(
    FieasHBL said...
    aku ni tak obses la ngn si faizal tahir tue.tapi klu smpi ajl pun dia takleh nyanyi..it's damn too much!!huh!
    Anonymous said...
    haha, biarlah si faizal itu terjun dgn labu2nya...
    is-nanie said...
    sy ingin menyokong pendapat saudari didi.. 'aku lg la hampa. da xsmgt nk nonton ajl. seri nyer da ilang tau! huhu. :('
    (dee, 2008)

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers