ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, January 19, 2008

part time..


tadaaaaa..
ni la keje part time aku dr sem lps..
wat manuscript bdk² drjh 4 ngan 5..
membwk ke sem ni
dh 3 kontrak aku amik..
tp gaji baru dpt skali je..
mewah gak but sgt² lama nk tggu payment..
alasan die...
"biasala...kalo bab² claim ni mmg lmbt"
mkn bulan gak nk nk nunggu..
tp kan baguih aku amik keje ni..
ade gak side income aku..
dh la full time student
nk ngarap duit loan je??

cukup..
tp kang xde duit utk simpanan ari tua lak..
kang kalo tetiba gedik² nk beli kete ke..at least ade gak duit nk wat down payment
tetiba plak gedik² mau kawin ke..at least ade gak duit mau import saifulnang jd photographer..eheh
haishhh
kuat berangan cik izza nih!!
bila la aku dpt 2nd payment ..
lamanyeeeee...

ni la sebhgian drpd hasil keje aku...susah tau!!

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers