ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 17, 2009

cikgu memain

ohh..
aku adalah malas mau update blog..
minggu ni ke'busy'an aku adalah sedikit..
so byk masa digunakan utk kacau org saje..
kaco kwn2 n sepupu sepapat kt ym..
kacau org via phone smpai die naik fed up kot..
kacau cikgu cekgi..
plg best..kacau anak murid..

smlm anak murid aku msg...

cikgu..arini ada program puasa perdana..cikgu xde plan nk beli ape2 ke buat berbuka nnt??
tiada..hahahahaha

xsmpai 5 minit..
lg sekor antar msg..

cikgu..ktorg cadang nk beli something utk berbuka nnt..cikgu boleh belikan x??
cadangan ditutup...hahahah

stgh jam kemudian..
sorg budak dtg jumpe aku..

cikgu...nape cikgu reply msg mcm tu? cikgu memain la..

haha...
aku gelak je...
sgt best woo mengenekan org..
tp xleh wat selalu..
nnt org benci...

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers