ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 28, 2009

sejak aku keje kt taiping..
ni la 1st time aku turun shah alam..
berjumpe kengkawan sambil berjimba2..hehe
kebetulan pdah ajak jumpe..
so decide wat reunion kecik2an..
tempat?
mid valley..
sbb ape??
snang sume nk kumpul situ..

maka dgn itu
kami pun bertemu la ptg sabtu tu...
teruja gile aku..
jumpe kwn2 lama..
ade yg dekat 1 thn x jumpe..

ni je la ahli reunion kali nih..
ade lg 2 org..
cik lina ngan kak an..
cik lina lmbt sket..
kak an yg tukang amik gambo nih..

anak kak an nakal gile..
letih melayan..
rasa nk gigit2 je...
nasib bkn anak sedara aku..

ohhh..
kbetulan pakai baju sama la pulak ngan aku..
kalo dukung die..
kompem2 org ckp anak aku...
sama bulat..
tp ade gak org musykil kang..
apsal mak die itam anak die putih melepak..haha

2 ekor ni gossip x sudah..
padahal aku rasa slalu je jumpe tuh..
usna..
nape ko wat muke camtuh??
ahahha....
cik lina yg sgt lama x jumpe..
last jumpe die masa kawin aritu..
badan maintain je..
jeles btul..

penat gile layan budak kecik nih..
siap mintak2 duit nk naik kete bunyi2 tuh..

ohh..
rindu la kamu semua...
bila la dpt jumpe lg kan..

sambung plak mkn mlm kt tasik idaman..
kt area bangi kot..
x sure..
yg penting mknan mantap...


sgt besar kan aku...
xkesah la..
janji ade org sayang..
hahaha
eh..jap..
awak sayang saya ke??
hohoho



5 Comments:

  1. Potlandlord said...
    reunion 507 bila?huhuhu!
    dee said...
    "sy" mstilah syg awk cik iza...kekeke.. klo org pelik mak gelap anak putih, ckp aje bapaknyer putih melepak.
    xeRoxiaTTe said...
    oowhh sungguh sedih nape mesti letak gamba ku yg comot tu...tidakk..send gamba buleh??
    izza said...
    pot >> ko arrange la pipot..aku join nnt...bley?

    dee >> boleh ye gitu dee...kalo bapak pun itam?? ckp masa ngandung suke minum soya??gitu??hehe

    kak an >> masalahnye sume gmbar kak an comot...hahahaha
    cuna said...
    uitt!mamarazzi betul la ko. Kitorang tgh gosip pun nk snap gamba. Time muke tengah cantik2 tu la ko nak snap. Tepek kat blog plak tuh. Haishhhh...Xpe2. Siap ko nnt aku letak gamba ko plak. Muahahah

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers