ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 3, 2009

CITE PSL SPM

oh....
bad news la..
cuti bln 12 ni aku kne stay sini..
jaga exam SPM..
baru igt nk joli katak kt kmpg..
tp xpe gak kene thn nih..
kalo kene thn2 depan..
payah plak..
lebih baik kene awal2..kan...
so thn depan free la bn 12..
tu pun kalo aku x start dip ed..
kalo dip ed dah start..
xde makne nk cuti bln 12..

sebut psl exam SPM..
teringat masa aku amik SPM 8 thn lps..
eh ye ke?
8 thn lps??
masa thn 2001..
btul kot 8 thn lps..
jap..kira sket...
2009-2001 = 8 ..btul la kan..
maklumlah..bkn cekgu math...
mengira dah jd biol...
oh..
cam dah lama sgt je meninggalkn zaman skolah..
rasa cam muda je lg..
tup2 dah 8 thn x skolah...hahaha..perasan!

ok2..back to the story...
biasanye pepagi b4 exam tu mak aku bising soh sarapan dlu..
die ckp sarapan adalah penting utk menjana otak sepanjang peksa..ecceh..
so dlu2 perut aku xleh nk terima sarapan pg nih..
mesti perut memulas punye la..
tp utk x menghampakan mak aku..
aku pun belasah la mkn roti gardenia chocolate ngan air milo..
ok..kenyang...
1st paper adalah Bahasa Melayu kertas 1...
paper nih aku mmg expert...bkn la nk bangga diri kan..
tp aku antara top scorrer kelas aku gak la..keh keh..riak oii..
break kejap..
pastu sambung paper BM kertas 2..karangan ngan komsas..
aaa...
igt lg x komsas??
komponen sastera dlm BM
time aku nk amik SPM tetiba plak ade komsas..hangin btul..thn sblm tu xde pun..
memula ok je time mengarang tuh..
idea menggoreng melambak2...
pastu tetiba rasa cam kertas pusing2 plak..
sume yg aku tulis jd tunggang langgang..
rasa cam kelas aku berpusing2...
xlarat nk angkat kepala dah..
uweekk..
selambak aku muntah atas kertas soalan ngan kertas jwpn tuh..
sume isi perut kuar...
roti ngan milo yg aku bedal pg tu pun kuar skali..
seketul seketul...geli x korg??hahahaha...saje cite kasi korg geli geleman...
org yg jaga exam masa tu bleh plak x perasan aku muntah..
geram plak...
last2 aku jln pegi tunjuk muntah aku kt dia..
padan muke...kan dah kene bau muntah aku...hahahah
so g bilik air...cuci2 sume..
dlm otak dah cuak dah..
takut xlulus BM..
baju basah kuyup kene basuh..
pastu aku ckp aku nk wat exam kt tmpt lain..
ade lg 1 jam je masa tinggl..
dah x pikir ape dah..janji aku leh wat..
balik umah...
mak aku tekejut..
apsal anak die berbau busuk..hahahhaha

camtu la cite SPM aku..
nasib baik gak la paper BM aku lulus dgn amat cemerlang..
siap dpt reward lg tuh..
hehehehe..vangga lg oi..

aku ni kalo bab nk exam2 ni sgt la cuak..
bila nk exam je..
mule la mcm2 jd..
tgn xleh angkat la..
demam tu cam dh lali sgt..
mak ayah aku sentiasa risau kalo aku nk peksa...
oh..
aku mmg seorg yg menyusahkan..
teruk kan...



2 Comments:

  1. Potlandlord said...
    tapi zaman U ko seorang yg work harder.ko gigih buat exercise maths tiap2 hari :)
    ..izza.. said...
    pot >> oh..ye ke?? ko notice ke??

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers