ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 11, 2009

alololo...
nama je tribute to michael jackson..
tp x sume persembahan tribute to him pun...
actually..black n white ni salah 1 actvt masa mnggu actvt mnggu lps..
brape byk pekataaan actvt ngan mnggu daa aku nk sebut..
aku xdijemput pun..haha.
saje menggedik dtg..
kbetulan nk g punch card lalu kt dewan..
singgah jap..
lekat kt situ smpai kul 6 ko..
smpai jd juri terjun...ko igt bidan je bleh terjun2...juri pun leh gak...haha



menarik gak dorg nye pesembahan...
byk gile idea bebudak nih..
bangga plak aku sbgai cekgu..haha
kasi markah pun byk2 je...
sape ckp aku kedekut markah??
meh sini aku pelempang sket..haha

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers