ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 13, 2009

ohh....
saya sgt segan bile berbicara tentang diri sendiri bersama si dia..
apekah??...
mmg gile...
sumpah malu...
kan......
tp cam best saje...
sume benda happy n sedih nk cite...
eeeee..malu....
btul2 malu....

malu mau cite lebih2......
click disini saje jika terasa ingin mengetahui cerita yg lebih lanjut...
jika terasa seakan2 boleh mengagak...xperlulah menekan disini..
dikhuatiri jika termuntah hijau didepan pc @ lappy kesayangan korg..ehehe

saya happy...
harini..
mungkin juga besok...lusa...seterusnya....
hmm...xtau..smpai bile...
tp benar2 happy....
sumpah x tipu....
ohh..
saya masih lagi malu utk menekan button "publish post"
kenapakah??


6 Comments:

  1. FareeZan said...
    ohh.epy annivesary.eceh suit gak ko ni izza.bile nk kawen?
    dee said...
    cceceeccecee. izza nh romantis org nyer....baru aku tau wpun da lama kwn.. kekekeke.
    izza said...
    ejan >> suit ek....terkagum ngan diri sendiri plak

    dee >> romantis pd org tertentu saje kak....hehehe...gatal kan aku
    cuna said...
    wahhhhh romantiknyeee. aku sangat kagummmm :P hepi anniversary yg ke 5 la ye
    Norra said...
    perhhh.. gila romantik ko ja.. haha.. nyway hepi anibesari..
    izza said...
    norra@echah >> oh...bercinta kene la romantik2 sket..hahahaha...eeee

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers