ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS

Tuesday, July 14, 2009

pelik2 je tajuk aku bubuh kan..
hahah..
ni nk cite la kan...
aku ni jenis kalo masak xreti nk estimate...
slalu masak untuk 2 org tp mesti jd utk 6@8 org
msti terlebih punye la....
aritu msk bihun..
1 tupperware full..
tekejut tgk byk gile..

mkn 2 org dpn tv smbil kutuk-kutuk nyembang2....
x sedar pun dh tambh brape kali..
tup2 tgk licin tupperware...


kwn aku bleh plak wat lawak..
"setupperware abis..sebesen abis...ko rasa kalo sebaldi abis tak??"
oh..
terus kekek kekek aku gelak..
cam rakus je gaya pemakanan ktorg ni kan..
serius x sedar oii.
tau2 dh abis je..
korg agak2 kalo masak bihun pastu letak dlm baldi ni lalu ke x korg nk mkn??
hahahaha

2 Comments:

  1. Potlandlord said...
    hahaha

    ko sampai hati ke nk buh bihun dalam tue?
    di_real_fanz said...
    mkn je lah sseorg kalau letak dlm tue mcm nak bagi makan lembu lak

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers