ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 10, 2009

susah kan nk memuaskan hati sume org..
nk wat camne oii...
org kasi aku keje..
aku buat je la..
smpai successs..
tp xleh la nk puaskan ati sume..
matila aku..
due date dekat je..
camne plak aku nk membelek benda tu je..
aku pun ade keje lain gak...
ni smpai semput2 aku wat gak kasi org puas ati..
tp ade gak yg membebel complain itu ini..
biasa la..
aku budak baru..
baru blaja..
kene la kasi masa sket..
nway...
thanks kpd yg menyokong aku ye...

tarik nafas dlm2..
lupekan ape yg terjadi..
pekakkan telinga..
butakan mata..
janji mata hati x dibutakan
hehehe

1 Comment:

  1. FareeZan said...
    bertabahlah!

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers