ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 20, 2011

quote of the day
"Inovasi Pencetus Kecemerlangan"


eccewah.. tu bukan dr aku..
tu tema hari inovasi thn ni..
maklumla..baru je settle wat pamphlet utk hari tersebut..

isnin lepas..
sekolah@maktab aku mensahut cabaran tersebut...
collaborate ngan Ayamas utk buat cam Masterchef la.
dua2 dpt benefit through this program..
student kemain seronok lg..
aku punyela berhempas pulas smpai perut memulas2 nk cari idea nk masak ape..
1 homeroom kena come out ngan 1 resepi gunakan ape2 produk ayamas..
ahh..
sudah..
aku bab masak2 lauk ni kureng sket..
bg aku masak kek ke...cream puff ke..puding ke..
yg tu aku nye otak laju sket nk pikir..
buat research sket then tingg...
dpt idea..nk buat lasagna..
student aku suggest nk wat cekodok nugget..
tp mcm biasa sgt..
so bincang2 finally dorg stuju ngan idea aku..
yeay!

hari khamis mggu lepas test masak dulu..
sbb aku xde masa program ni berlangsung..
cuti!
kena la test dulu since aku pun xpnah cuba langsung nk wat lasagna..
mula2 buat...xjadi sbb part bawah skali tu xlekat ngan layer2 lain..
so aku suruh student letak cheese byk2 sket kt bhgian bawah..
isnin tu aku terpaksa tinggalkan dorg ngan ilmu yg aku dh ajar tu..
huhu..
kesian dorg..
tp xpe..
tu jugak antara cara2 aku nk ajar dorg berdikari...
hehehe
dan ni lah hasilnya!
nmpk mcm telur dadar plak kan..
hahaha..
tapi tahukah anda??
kami menang tmpt ke-2 tahu!!
Ya Allah..
syukur sgt..
xsia2 usaha aku!

so kami dpt voucher KFC RM70..
ok la tu kan..
modal bukan besar sgt pun...
weekend depan maybe kami guna voucher ni!
tahniah jovial,4!!


0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers