ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS

Thursday, October 6, 2011

betul la bak kata pepatah..
buat baik berpada2..
buat jahat jangan sekali..
maknanya kena buat jahat banyak2 kali ke?
ehehe..taklah!

payah kan..
bila kita buat kerja tapi tak dihargai..
letih buat macam2..
tapi xde hasil ape2..
kecewa ngan pihak atasan!
penat lelah kita langsung x dilayan
adakah nk kena tunjuk kat dorg ape kita buat?
nk kena buat kerja then bgtau dorang..
puan, saya tengah buat kerja puan ni!..nampak tak...nampak?
nak kena cakap mcm tu ke?
x ikhlas la namanya tu!

malas nak fikir..
tapi kalau tak fikir..
smpai bila2 tetap sama..
rasa nk letak jawatan..
tapi kena fikir masa depan..
muhasabah diri!

mungkin die xpuas hati cara aku keje..
mungkin la..
aku pun bukannya perfect!
xsemua benda aku tahu..
tp at least aku cuba!
xpelah..
mungkin tahun ni bukan rezeki aku..
tahun depan..sapa tahu

bila difikir2kan balik..
mmg rasa down..
tapi..
smpai bila nk rasa camtu..
cukuplah setakat ini..
esok mulakan hidup baru..
lantaklah apa org nk ckp..
yang penting Allah tahu..

dah 3 tahun kerja..
kelmarin baru dapat nametag..

merah menyala..
i suka!..

tgk no ic tu..
xlama lg kan..
hehehehe


2 Comments:

  1. raziems said...
    aku pun xlama lagi gak.. aku kasi hg hadiah.. then hg bagi pada aku balik.. moral of the story.. aku xperlu bagi hg hadiah la.. sb -ve + +ve jadi =
    ..izza.. said...
    tp camno?
    kita ni org bawahan je la...

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers