ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS

Tuesday, October 11, 2011

bukan saja2 tak plan nk menyambut hari bahagia kami bersama2..
memang ade plan nk balik shah alam..
tapi..
apakan daya..
kerja punya pasal..
abis kena korban mcm2..

tahun ni tahun paling sikit aku dihantar kursus..
tak tau kenapa..
mungkin sbb ade lg junior yg patut dihantar..heheh

2 kali dah kursus kt pangkor..
tp tempat lain2 la..
lemah sket kalo kene kursus kt laut2 ni..
takut hitam..
padahal dah memang hitam..
apa yg ko harapkan lg??
hahaha
warden patutnya ade 15 orang..
tapi kt taiping hanya 11 org je yg sanggup..
mmg xcukup..
tp xpe..
kami try our best!
dalam ramai2 tu...aku satu2nya warden pompuan yg dah kawen..
xkesahlah..
ade 4 maktab lain yg join..
taiping jd organizer..
not bad..

paling best adalah part kursus keselamatan dalam air..
seriously sgt best sbb dorg ajar cara2 nk apungkan diri..
cara nk berenang..
bab apungkan diri aku dah pass...
tp bab berenang...
adoii..payah!

kami prefer resort kt teluk dalam...
tempat tenang gile..
mmg sesuai utk kursus or team building..
tp nk shopping...jauh kemain..
lupakan..hehe..
tp aku sempat curi2 masa keluar g pekan..
dptla grab dress 1 helai..
best!
nak balik tu cuaca panas gile..
smpai mengelupas2 muka aku..
xpakai sunblock plak tu..
hamik ko..
hitam smpai ke hari ni..
ok la..tu je la nk cerita..
walaupun xdpt nk sambut anniversary sama2 ngan cikmal..
tp at least ade sebab yg xmengkesalkan...
tahun depan memang nk kena plan awal2 sangat!



0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers