ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, October 9, 2011

entry ini ditujukan khas buat cikmal yang amat2 dicintai, dikasihi, disayangi dan dirindui..

ingat tak..
setahun lalu..
masa awak tengah dup dap dup dap practise nk susun ayat terima nikah..

ingat tak..
setahun dulu..
masa awak lafazkan akad ambik saya sbg isteri awak?

ingat tak..
setahun yang lepas..
masa awak tersasul2 depan ayah masa ayah nikahkan?
2 kali lafaz baru lepas..

hmm..

setahun dah berlalu..
what a lovely year yang!
rasa cepat sangat!
rasa mcm baru je semalam awak propose nk kawen ngan saya..
rasa baru je semalam saya setuju kawen ngan awak..
hehehehe

tapi..
our 1st anniversary tak dapat nk sambut bersama..
saya kursus pulak...
sedih je..
dahla kita duduk jauh2..
masa2 mcm ni pun still tak boleh spent time together..
takpelah..
Allah lebih mengetahui apa yang terbaik utk kita berdua kan..
takpe..
kita boleh postpone celebration ni kan...
hehehe..
awak nk blanja saya kat mane?hehehe


dear darling husband,
i love you forever!

Saya siapkan entry ni sebelum berangkat pergi kursus..
saya taknak tertinggal moment penting ini!




5 Comments:

  1. wanighazali said...
    happy 1st anniversary
    dee said...
    happy anniversary, iza n cikmal!
    ..izza.. said...
    wanie >> tqcm

    dee >> tenkiu dee
    fareezan said...
    hai izza selamat ulangtahn perkahwinan.
    ..izza.. said...
    TQVM ejan

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers