ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 14, 2007

hobi saya

since awl thn lps aku dah tersangkut kat hobi baru nih..
kalo dulu masa free aku terbazir cmtu jek..(tido..mkn..)
tp skang aku dh leh wat duit ngan hobi aku..
walaupun xla byk mana sgt pun income yg aku dpt..
tp puas ati la dpt tgk hasilnya..

curious??starting with the manik2...

tau ke ape yg tgh aku wat tu??xnmpk sgt la plak..jap..


ha..yg ni maybe nmpk la sket...tu yg kat lengan baju ngan leher tuh...nmpk tak??

nway aku dh terpikat ngan hobi menjahit manik2 di baju...
ni pengaruh mak aku la ni..
masa cuti sem aritu die soh blaja so x payah la nk upah org..
kalo wat sndiri modal nye x smpai rm10 pun
kalo nk tempah..kompem rm25 ke atas...
so everytime cuti ade gak la yg akan mntk tlg aku jahitkn
kwn aku...cousin..mak..adik2...
dptla duit sket..
aku amik x mahal..rm10 je...
manik beli sndiri k..heh heh...
sbnrnye aku x suke jahit2 baju nih..leceh..tp bila dh jd..cam lawa lak..
heh heh heh



0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers