ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 13, 2007

kembar??

dah byk kali gak la org ckp muka kami ni ade iras2..
tp aku xtau la tang mane yg sama tuh..
muka ke?
mata ke?
or maybe senyuman..heheeh
aritu masa presentation entrepreneurship..
aku 1 group ngan minah tu..
syamsiah nama die..
then lecturer aku ckp..

lecturer : "saya nk ckp sket la.."
saya : "nape puan??"
lecturer : "muka kamu 2 org ni sama la..adik beradik ke?kalo nk ckp kembar pun bleh..dr awl
sem saya perasan.."

saya : "ye ke?saya x perasan pun..hehe"
lecturer : "betul..dr dulu saya perasan.."

hahaha..smpai lecturer pun ckp muka ktorg sama..
tu dah dikira dasat..

ni la minah yg dikatakan seiras aku..ade ke??

ade ke cam kembar??

ade ke wei??

arghh..xkesah la..janji aku ngan die
kamcing..1 kpala..x gaduh2

yg pastinye dua2 pun gilo bergmbr..haha..


beza aku ngan "kembar" aku tu:
  1. aku ni simple..xsuke makeup..tp "kembar"aku tu amat2la suka bersolek..pantang ade masa free..kompem g toilet..touch up..hehe
  2. aku ni pemalas nk bertanya ngan lecturer...tp "kembar" aku tu suke sgt lepak bilik lecturer..tah ape yg best tah..
  3. aku ni suka benda2 adventure..tp "kembar" aku tu suka benda2 yg 'gurly' sket..eee...
  4. aku ni jenis x suke stdy group..tp "kembar" aku tu suke sgt wat discussion sana sini...bagusla dr aku yg hampeh ni
persamaan aku ngan "kembar" aku tu:
  1. kami suka bergmbr..suka sgt2..suka wat muka pelik2 time amik gmbr..
  2. kami suka jalan2..shopping ke..hehehe
  3. kami suka test2 makanan...sume pun nk try mkn..
  4. taste ktorg lebih kurang sama la...
yg watkn kami serasi :
  1. aku ni slalu selsema secara tiba2 kat kelas..so "kembar" aku tu slalu la provide kan tisu utk aku..xpun die akan amik tisu kt toilet khas utk aku..(die kan slalu g toilet)
  2. "kembar" aku tu selalu lupe bwk buku teks...so aku ni la jd kuli die tlg bwkkn buku so kami leh share...ngada2!
  3. "kembar" aku tu slalu kasi semangat kat aku..slalu la tlg aku....aku pun sama tau..slalu tlg anta die blk umah..hehe
  4. oleh kerana aku ni selalu lmbt dtg kelas(mls nk g awl..hehe) so "kembar" aku tu akan make sure ade tmpt utk aku..slalu die akan copkn la tmpt utk aku...heheh
  5. aku ni suke sgt menyakat "kembar" aku tu...slalu aku akan ckp camni "hi syam...tebalnye pakai bedak arini..."haha..xpun aku ckp cmni "g toilet lama2 watpe?sapu blusher ek?"hehe
pasal tu la aku ngan syam leh get along 2gether..walaupun kdg2 tu die ni pelik sket..aku terima je la..aku ni pun bukannye baik sgt.........

2 Comments:

  1. cuna said...
    a'a la weh.samerrr..tang gigi n care senyum;)
    Anonymous said...
    isk..celah mane nyer???

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers