ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 12, 2007

ade gak yg x puas ati nape gmbr2 dorg aku x upload kt blog nih masa open house umah aku
aritu!!..kan aku dh bgtau...aku letih dh nk upload gmbr masa tu..ramai bno yg dtg...kalo nk
upload satu2..jenuh la...so kepada sesape yg x puas ati tu..sorry la..len kali aku upload gmbr korg byk2..ye..heh heh heh....

td g umah tebuka abg hasanah kt puncak perdana...
melantak secara free lg..heh heh..
jimat duit mkn tp xjimat duit minyak kete..huhu
tp puas ati sbb dpt jln2 kuar dr area seksyen 7 nih

actually aku dh pun abis exam..
hopefully xde la sangkut pape paper..
then leh la aku berprektikel secara aman..

impian aku utk memerdekakan diri kat ikea lom tercapai lg..
skang nih tgh cari org nk temankan aku wat keje gile kt sana..heh heh heh
ade sesape sudi???

1 Comment:

  1. cuna said...
    nk ikut g ikea!bwk la aku skali;)

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers