ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Friday, November 30, 2007

unwell

haishhhh...ngape camni?
batuk + selsema x mau ilang2 nih..
lama dah..more than a month..
jap demam...jap ok...
xleh jd..takut ade komplikasi dalaman..hehehe
kene g klinik..tp kalo g klinik luar..kompem kene bayo mahal..
g klinik uitm je sudah..klinik gak namanye..
asalkn dpt ubat free..(berkirenye saya!!dh nk akhir2 thn ni...pokai..)
hasilnye..segedebap ubat..
hamik ko!!pasni kene la telan mende ni sume..
abisla weng kpala..
kene dadah byk gilo nih!..haha
tang ubat batuk ngan selsema tu la yg plg x lalu..
ngantuk ya amat..kompem tertido masa klas MCAD..hohoh..



ni klako..
doctor ckp saya kurang vitamin..
hehe...gemok2 camni pun kurang vitamin ek??
hahaha..



saya ade alahan ek..
alergi terhadap habuk2 n segala mcm yg sewaktu dgnnye..
so kpd roomate saya tu...bersihkan la habuk2 yg ado..
keh keh keh

kalo x baik gak batuk n selsema ni next week...saya kene g klinik blk la...
cek darah n xray...uishh...takut tul la!!
doa2 kan la ek..

note::kdg2 saya rasa ngada2 lak g klinik kalo takat selsema n batuk tu...tp kang lg teruk lak
kan..hmm...saya x ngada2 tau..ni pun kene paksa g klinik...hehehe

1 Comment:

  1. NoName said...
    ubat daripada klinik UiTM tak berapa bagus si, kalau makan kena ulang 2 tiga kali baru ok. Itu pun belum tentu lagi. Kwn aku yg cakap. Sebab tue rasanya deman ko lambat baik. Tapi jgn pula mcm ko sakit perut doktor tue bagi ubat sakit mata udah mcm kawan aku juga bagi ubat yg sama tp dalam bekas ubat yang berbeza, nasib baik dia perasan kalu tak makan terlebih dos tak bebuih mulut.

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers