ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 24, 2008

18PL..

18PL = For 18+ with a combination of non-excessive violent/ horrifying,non-excessive sex scenes, political/ religious/ counter-culture elements.

sabtu mmg bosan kalo xde bnda berpekdah utk dilakukan..
aku n gmah decide to tgk wayng memandangkn kami xde agenda yg best..
sanggup meredah angin kencang diptg itu utk menghilangkn kebosanan kami..
kali ni nk tgk long khong 2..sbb long khong 1st tu menarik perhatian aku..
smpai kt kaunter...order ticket for 2..

aku : Long khong 2, 4.30 pm, 2 seats plz..
akak kaunter : adik 2 org ni dah lebih 18 thn ke??
aku : ha???(smbil pandang akak tu ngan muka pelik...then terus menjawab..)..mestilah..
akak kaunter : erkk..kecik je..igtkn blom 18..
aku : hah hah hah (gelak² sinis..tp dlm hati bangga...blom 18???wawawa...mudanye saya ni...)


mak aii..
muda lg ke aku ni ek?haha..

1 Comment:

  1. is-nanie said...
    nmpk awet muda ke.........
    atau.. nampak xmatang?

    hahahahahhaahahah..


    (sori... kepala tgh bertanduk 8...)

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers