ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 9, 2008

mak ai..
dh lama x jumpe blog aku nih..
2 mnggu cuti² m'sia..
ni nk cite sket la..

1st week cuti..
g konvo adik aku kt bangi..

dh konvo bdk ni..pasni smbung lg..baru sijil tu..xcukup..hehe

minah sorg ni nk kasi bunga kat abg die..selamber g
kutip bunga idup kt dlm dewan tu..budak² mmg cmtu..


weekendnye plak cousin aku kawen..
kt ampang..
echah..time nikah

masa sanding...

abg iman merangkap abg echah..sanding skali...sonang cite

abis je kenduri dorg..
aku g tganu lak..
ikut pakcik aku..mancing..
bercuti dlm bot 3days 2night..

keadaan bhgian atas dlm bot tu..bleh la muat
dlm 20 org..ade astro..tp xde line tepon..


ni dapor die..besar gak la..

siap terjun² mandi air tasik kenyir...
jgn tnye brape ekor ikan aku dpt...haha


dah la..
penat ni..
nk tdo jap..
sblm mamat bangla dtg betulkn sink..
daaa....

1 Comment:

  1. FareeZan said...
    sonok ek cuti2 malaysia

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers