ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 19, 2008

aku di uji lg..
kali ni motor pancit plak masa on d way blk keje td...
kalo setakat pancit je xpe...aku dh biasa handle...
tp ni di tmbh plak ngan hujan yg mencurah²..
dugaan btol la...
nasib baik dh nk smpai esso kt area umah tu...
so cari la no telepon mekanik kt merata jalan..
then call soh tlg aku yg xde sape nk tlg time² ujan camni..
abg mekanik tu pun xleh la nk tlg sgt time² ujan camtu..
die soh aku rileks kt dlm kedai esso tu dlu..
sian lak aku tgk die berusaha membetulkn motor aku dlm ujan..
sadis je ...haahha..
so kesimpulannya...
melayang rm20 td..
uwaaaaaa....aku bertmbh miskin....

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers