ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 24, 2008

2nd edition

aritu dh tunjuk ribena girls yg aku ajar kan..
kali ni nk tunjuk bdk² laki plak..

this is Faiq..nmpk normal but pemikiran lembab sket..cam gagap pun ade gak..
kedekut sket..hah hah...cekgu nk pnjm brg..kompem x bg...

ha...nama bdk ni pelik sket...Cheriakan...hah hah hah..
bdk ni baru je msuk smggu..degil ya amat...

Ong Theng Yew...ade problem jantung..baru je operate aritu..kalo tgk kt dada dia, ade
bonjol sket...sakit² tp plg aktif..keje aku, kejar die kesana sini..letih....

Zul Fadhli...tgk pun cam normal..tp die xleh jln..smgt kuat die ni..aku penah pimpin die tp aku x larat sgt time tu so die terjatuh ngan aku² skali tergolek...nasib kt dlm kelas je..hah hah

ni murid plg aku suke..Aiman Nur Hakim..xtau apsal..aku rasa maybe sbb die ni pndai sembang kot..majoriti yg die ckp aku phm...die ni g skolah xpnah bwk pensil..dlm beg die ade nasi lemak ngan air sirap je..haha

5 org bdk kelas khas tahap 3 yg aku ajar..letih but funny..

4 Comments:

  1. FareeZan said...
    mencbr sungguh kerjaya kamu nie.. aku kagum sama kamu :)
    FadzLi said...
    sgt cumil lah mereka tuh~~ nasib baru 5 org kan...
    Anonymous said...
    5 org je???ramai lg la..tu baru 1 kelas je tu...ade lebih 30 murid camtu...
    FadzLi said...
    ihiks~~ ingatkan seciput itu jer...

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers