ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 23, 2008



nk reveal bnda ni la..
riak??
manade..
sukati la..
blog aku kan..
heh heh...kasar la ko iza..
opismate aku ckp aku ganas..
org HR ckp aku happy go lucky..
ye ke??hah hah hah
kan aritu dpt bday gift berupa discount..
so ade duit extra nih leh la membeli ape² yg berkenan kt hati nih
so aku pilih yg ni...
..
..
..
mula² igt nk amik kasut
but then bila tgk design
sume xde berkenan..
snang cite amik jam saje
tali jam lama pun dah tercabut sket..
so leh la anta kedai ganti tali baru
tp mkn masa sbb nk kene anta kilang bagai..
sementara tggu tali jam lama siap dipasang..
bleh pakai yg ni
at least xla kosong je tgn ni ha..
aku kan xleh idup tanpa jam
hehehehe....
gmbr atas tu kan ade 2 kotak..
1 lg aku belikan utk seseorg..
so sape rasa dia la org tu..
sila tuntut hadiah anda..
contact² la saya ye..
eheh hehehehehehe....

jam lama yg menjadi kesayangan...tali lak selalu wat hal...sian die...

1 Comment:

  1. FareeZan said...
    jam itu cantek :)

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers