ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 13, 2008

otot

aku mengalami masalah otot...
otot lengan kiri aku ade problem
die akan start sakit lps lunch hour..
melarat smpai mlm...
dah lama dh..
tp aku biar je dlu..
igtkn benda ni normal..
tp makin teruk weii..
aku rasa cara aku duduk x btul kot..
mempengaruhi cara pemegangan mouse..
so secara x langsung akan membuatkn..
otot bahu membawa ke belakang badan menjd tegang..
habit aku...suke dok bersila atas kerusi..
sbb kt opis sgt sejuk
ade manusia dengki ngan aku
bila aku kuatkn suhu aircond..
beberapa minit kemudian kompem die bangun slowkn suhu..
kdg2 siap bukak kipas aircond smpai level 3..
badan cekeding je..
aku yg berlemak sana sini pun x tahan sejuk..
die rileks je..
padahal die plg dekat ngan aircond..
ape tah die mkn..
lada itam kot..hah hah hah..
oh...lupekan psl aircond..
so ade sesape nk bg suggestion mau ilangkn sakit ni??
dh 2 kali urut..
skang juz bergantung ngan koyok n pil sajo...

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers