ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 29, 2008

heh heh heh...
yey...
dah sihat dah bf aku..
sronok gile wlupun beratus duit abis..
kering kontang wallet..
tp xkesah asalkn dpt mengembalikn bf aku nih..
bf aku sakit ape??
jantung die rosak..
xleh berfungsi....
ni baru blk dr 'klinik' amik die td..
lps keje terus rushing g amik..
rindu sgt..
sian lak nk tnggl lama² kt 'klinik' tuh
ni ha bil die sepanjang berada kt 'klinik' tu..

mahal kan...tp sekali sekala xpe..leh dimaapkn

ekekeke...
bf aku = pc aku la..
xperlu wat speculation memacam k..
YEY...
dh leh ber'blog'ing ngan tenang dan selesanye....
amik ko...
nnt entry 1 ari mau 3, 4 la..
masak nk baca...hahahah
perasan ...cam pemes...

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers