ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 15, 2008

ecceh..
tajuk x tahan je...
jiwang 1 mcm...
td godek² thumbdrive..
jumpe plak gmbr lama..
sesat dr mane tah..

meh enjoy tgk gmbr sama²
kt seri iskandar dlu

suatu masa dulu...zaman diploma...cafe ni mmg famous ngan western food.. slalu gak lepak sini..tp skang xtau ade lg ke x..

berlatarbelakangkn pasaraya yg agak pames kt seri iskandar tuh..

masa ni kt lumut..kenapa saya sgt suke belajar kt seri iskandar??sbb byk tmpt saya leh pegi..bleh mandi laut...sungai..so xla menghabiskan masa tgk wayang@habiskn duit g shopping..

masa ni mlm merdeka..kalo dulu masa kt sri iskndr..kami mmg x dibenarkn blk masa merdeka..
aku xkesah sgt sbb kalo blk pun, aku lepak kt umah je..tp kebanyakn bdk2 asal kl...dorg memberontak nk blk gak...ye la..best kot celebrate merdeka kt tgh2 bandar tu kan..


ohh..
masa diploma dulu kan..
aku pernah tgk wayang skali je
cite melayu...trauma..ngan....sape ek??
sepanjang 6 sem aku kt sana..
skali je??
waaa....kagum ngan diri sendiri...
activiti lain adalah mandi sungai!!!!
ulu cheporr..
gedebushh..


2 Comments:

  1. Anonymous said...
    np la gmba aku xnmpk?
    FareeZan said...
    sri iskandar besh manyak sentimental value :)

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers