ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 6, 2010

baiklah
biar saya ckp siap siap
sebab nanti saya tidak tahu sempat atau tidak mahu bersiaran langsung..
saya menjemput kamu semua yang membaca blog picisan saya ini
ke majlis meraikan cinta saya bersama cikmal..ewahhh...
main!...main!...dah nk kawen tp perangai tidak matured...
cakap betul betul boleh tak iza?

ok.ok..
saya jemput anda semua ke majlis perkahwinan saya dan tunang saya..err..
serius ni..
jemput la ye..
click gambar kt bawah ini untuk tumbesaran..

map simple dimple pimple..
tp mmg macam itulah jalan ke rumah saya..
betul....



1 Comment:

  1. nairaariaa said...
    wahh..da nak kawen...tahniah ye..we~

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers