ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS

Tuesday, October 5, 2010

YA Allah...
rasa nk pengsan..
letih kulu kilir..
settle itu ini..
camni la kalau wat preparation very the last minute..
elok la tu kan..
baju nikah baru je siap..
baju mlm berinani smlm siap..makcik ni mmg nk kene senaraihitamkan nih..
tempah 6 psg tp siap sepasang je...
mmg hangin la kan...tp sabar....sabar....sian makcik tu..baru kematian suami..kene paham...haissshhhh...

cuti start jumaat ni..
sian mak ngan ayah
kene wat preparation berdua je..tp berdua kan lebih baik..kahkahkah
adik tgh trial spm..
emi keje..
nurul kecik lg...stakat tlg sket2 bleh la kot..
tp lebih byk mengacau dr tlg..kahkahkah...

saya kelam kabut..
kejap ok..
kejap tak..
kejap rasa nk kawen..
kejap2 lagi rasa tak mahu kawen..
haha..
itu dipanggil normalization kalau dalam sains komputer..
ewah..
serabut..
sesiapa dah ada experience tahu la macam mana kan..
tido rasa macam tak tido je..
semua macam tak kena..
tp saya buat2 cool je..
sampai org pun pelik macam mana saya boleh se'cool' begitu..

tadi ada seorang cikgu tegur..
"izatul...dh nmpk seri.."
owwhh...seri?
saya tidak pegi mandi bunga lagi..
tidak sempat..
tp perlu ke pergi ke spa bagai?
huh...
tiada masa...
tp oleh kerana ada yg mahu sponsor..
saya rela..hahah
ptg ini saya ada temujanji dengan akak spa...
brape jam mahu duduk sana saya pun kurang pasti..
plg kejap adalah 3 jam..
owwhh...

baiklah..
saya harus berhenti dahulu..
saya mahu membuat kerja2 sekolah sebelum bercuti utk ditinggalkan kpd anak murid tersayang semua..

dup dap..dup dap..



2 Comments:

  1. xeRoxiaTTe said...
    menggelabah ayam la ko skrg ni za..mlm petame jgn gelabah lebeh plak..kahkahkahkahhh..
    ..izza.. said...
    cheiitt...itu plak yg die pikir...

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers