ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Friday, October 29, 2010

mak aii
lama sungguh tak update...
rindu ya hamat dgn suami saya blog ni..

ok..ok..
sambung balik..
lepas nikah...
malam tersebut ada majlis lg
majlis malam berinai..

outfit?
saya xde baju 7,8 persalinan..
xlarat haku nk salin2...
pilih pakai baju kurung kain lace saje..
cikmal pakai baju melayu sahaja..
simple!!
saya mmg suka yg simple...
tema adalah hijau lembut..

masa ni mmg x rasa mcm isteri langsung..
rasa mcm tgh main kawen2...
kahkahkah
siap kacau2 cikmal tgh touch up..
make up sket kasi putih cerah berseri..
kahakhakahkah....

baju sedondon ngan kaler dinding bilik plak..
kahkahkah..
elok la tu..
patutnye bilik kaler putih saje..
tp mak yg pilih..
saya redha...hahahaha

cikmal sudah siap..
mari kita bersanding..
hahaha...

mlm ni mcm prektis sanding utk esok la nih..
ehehe..
camne nk senyum..
camne nk posing..
semua belajar time nih..
saya nervous ok...
semua mata tertumpu ke arah kami ..
rasa mcm lalu kt red carpet je rasanye..kahkahkah
lama dok tersengeh2 kt atas tu..
siap sembang2 ngan pengapit...
bila la nk abis acara ni..
org main kompang x mau brenti2..
naik mengantuk haku...
syok sgt balun kompang smpai x pikir perasaan saya yg penat ni..
hahaha

part ni touching..
haziq, anak sedara kesayangan saya selamba dtg salam mak long die..
owhh...touching...touching...


lelaki di atas adalah sgt over...
abang ipar aku tuh..
dia sibuk dok ajar cara2 nk posing2..
adoii..
pening nk ikut posing die..
semua stok posing maut2..

memula layan baling2 petals..
pastu..
haishh....

tgk la sendiri..
malu haku nk publish byk2..
sekeping cukup la...
kahkahkah..

baiklah..
abis cerita mlm berinai...
smbung lg nnt ye..

cikmal ade kt kmpung saya nih..
ade kenduri jiran sebelah umah..
tp saya x balik..
bagus kan??
kalau ikut hati..mmg nk blk..
tp sok pagi2 subuh kelala ade family day..
saya AJK..sbb tu susah nk lari..
sian cikmal..
blk kmpng tanpa isteri kesayangan disisi..
owhh..
saya rindu cikmal la.....
hurmm



1 Comment:

  1. dEe said...
    subuh kelala tu ape?
    lg stu, bagus nyer cikmal balik kg ko wpun ko takde. gud job cikmal! *thumbs up*

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers