ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, October 30, 2010

majlis khatam Al-Quran..
ini juga adalah rancangan mak saya...
saya ikut..
saya x kisah..
mula2 saya tak mahu..
tp bila pikir2 balik..
benda baik..x elok jika tidak ikut...
baiklah...ikut..

nasib baik bkn saya seorang..
adik2 saya temankan skali..
mula2 rasa macam takut nk baca Al-Quran dpn org ramai..
tp lama2 jadi seronok sgt..


macam tidak disangka2 perasaan nervous bertukar seronok..
hehehehe
baju saya recycle saje..
pakai balik baju masa bertunang hari tu..
senang..
tak membazir..

tgk..tgk..
adik bongsu saya paling excited..
siap rampas2 mic dr saya..
lawak2..
die mmg macam tu..
semua benda excited...

owhh..
sopannye saya..
kalau lah masa ni cikmal ada..
mesti die bertambah2 jatuh hati + + ngan saya...
kahkahkahkah...

majlis khatam Al-Quran disambung dgn majlis berendoi @ cukur jambul
2 baby sekaligus..
anak angah ngan anak dayah..

brape byk majlis daa..
letih betul..
masa ni saya dah x involve..
saya dh start make up utk acara seterusnya..
ewah..acara??...haha

ni dayah..
anak die nuril kat bawah ni..

debab..
tembam..
rasa nk gigit2....tp tunggu besar sket..
hehehe

ni plak angah..
baby die masa majlis ni baru je berumur beberapa hari..
x abis pantang lg ni..
tp ligat..
kagum betul...

ok..
abis..
pasni sambung cerita sanding pula...
tunggu..

cikmal..
rindu...hehehe



0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers