ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 14, 2010

Alhamdulillah..
bersyukur sangat2 kerana kami akhirnya disatukan...
macam tidak percaya..
tiba2 saya ada suami..
Ya Allah..
cepat betul masa..

Alhamdulillah...
majlis belah saya berjalan lancar..
kurang sikit2 tu biasa la..
kita hanya mampu merancang tp Allah yg tentukan..

baiklah..
saya rasa tidak berapa elok jika saya membebel2 sahaja tanpa gambar untuk tatapan umum..
saya mulakan entry ini dengan gmbr majlis pernikahan..

kami mempilih 9 oct utk dinikahkan..
kenapa?
sebab...eh..sukati kami lah..hehehe

sumpah saya kata...
perasaan saya masa tu tidak ada rasa apa2..
nervous xde..gerun xde...sedih pun tiada..
saya rasa jiwa saya kosong..
saya macam tidak sedar apa yg berlaku..
saya tunduk je..
sepupu2 saya semua mentenangkan saya..
tp saya tidak ada perasaan laangung waktu itu..
tidak tahu kenapa..

tapi selepas akad nikah selesai..
baru la saya berasa sedih...
sebab saya rasa saya macam makin jauh ngan family saya..
saya sebak sebab akhirnya Allah satukan kami juga..
saya terharu..

selepas 2 kali lafaz akad, barulah saya sah bergelar isteri kpd cikmal..
tersasul2 die..
kesian..tangan berpeluh2 salam ayah tu..
tapi cikmal nampak cool sangat..
saya lega...

ni acara batal air smbhyg..
saya dpt gelang n rantai..
tp cikmal pakaikan gelang je..

saya bg cincin suasa sahaja..
tidak mampu untuk memberi platinum la cikmal..
ehh...selamba panggil cikmal..
tidak elok tu..
ehh...tp malu la nk panggil sayang2 bagai kt sini..
tidak sesuai..

ni part paling emosi ptg tersebut..
macam biasa..
saya sudah boleh agak akan ada drama air mata..
sesiapa dah lalui ni mesti paham kenapa nangis2..

baju merah itu adalah family baru saya..
maknanya saya ade 2 mak, 2 ayah sekarang ini..
yg lain2 tu..jgn jeles ye
hahaha

hantaran semua handmade sahaja..
cikmal creative gile wat sendiri..
saya mintk tlg kakak buatkan..
saya order je nk macam mane..
tp saya sgt2 berpuas hati!!
sangat!
nanti saya akan buat entry psl hantaran tersebut ye..
saya excited ni..hahah

ecceh..
malu lah letak gmbr ni..
tp nk letak juga..

smpai sini dulu cerita nikah..
nanti saya sambung cerita wedding ni lg ye..
saya mahu mensettlekan kerja2 skolah yg tertangguh ni
daaaa



7 Comments:

  1. aimighazali said...
    tahniah iza..nak tgk hantaran.. ;D
    ..izza.. said...
    thanks kekmi..
    entry psl hantaran akan menyusul nnt ok..
    xeRoxiaTTe said...
    Ooo pas nikah trus ajak msuk bilik ye..
    cuna said...
    mesti best kan lepas dah selamat akad nikah tu. rase mcm sekelip mata je. tau2 dah jadi isteri org :)
    ..izza.. said...
    cunna >> tu la psl..smpai skrg rasa x pecaya..

    kak an >> eh..biarlah..dh halal dah..hahaha
    dee said...
    cikmal wat hantaran sdiri? kagom eden, kagom!
    ..izza.. said...
    ye dee..die wat sendiri...mmg kagum!

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers