ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 7, 2011

minggu hadapan adalah cuti sekolah..
saya sangat tidak sabar mahu bercuti sekolah..
cuti ini perlu digunakan sebaik mungkin kerana mungkin akan jadi cuti sekolah terakhir buat saya kerana selepas ini tidak tahu boleh cuti atau tidak semasa cuti sekolah..aiyakk..banyak sungguh perkataan cuti sekolah!macam lah cikgu tidak ada kerja lain asyik cuti sahaja!

apakah pekerjaan yang mahu dibuat semasa cuti sekolah nanti?

  • jumaat sampai ke pangkuan suami..eh...bukanlah dipangku macam budak kecik tu..kenapa ek orang dahulu kala suka keluarkan kata kata yang aneh aneh...jumaat malam mungkin baru smpai shah alam..seperti biasa, akan dijemput oleh suami sambil membukakan pintu kereta tunggu sampai isteri duduk selesa dan selamat kemudian mentutupkan pintu kereta buat isteri..ahh...tidaklah...hyperbola sahaja!...cikmal bukan seromantik itu..macam lah isteri beliau ini tidak pandai bukak & tutup pintu kereta sendiri..
  • selepas sampai ke pangkuan suami..akan terus pulang ke kampung halaman isteri..owh...indahnya dapat bermalam di rumah keluarga tercinta..selepas itu.pagi pagi sabtu akan bertolak balik ke shah alam memandangkan suami bekerja di hari sabtu tersebut..eh..memang setiap sabtu pun beliau bekerja..macam lah tidak biasa!..akan membawa ibu bapa adik beradik ke shah alam juga..
  • ahad...jeng jeng jeng..nanti kalau plan tersebut jadi..saya akan bagitahu...tunggulah..kalau mahu tunggulah..kalau tak mahu...boleh belah...ahahaha
  • isnin pula mungkin akan menghantar keluarga pulang ke kampung halaman..mungkin...tak pasti lagi..
  • selasa nanti mahu mengikut cikgu mama ke karangkraf..akan menjadi guru pengiring..owh..mesti seronok kerana boleh membeli magazine murah murah..agaknya la..saya tak pasti..suami cakap, pukul 2 ptg hari selasa beliau akan turun site di putrajaya..yeay..saya mahu ikut beliau..kahkahkah...suami bekerja pun mahu ikut?ehh..mestilah..beliau kerja dekat site..boleh bawa isteri bersama..isteri akan tunggu dalam kereta atau berjimba di alamanda...boleh bersama suami sepanjang masa!suka!
  • hari rabu,khamis,jumaat saya macam tiada plan lagi..mungkin akan duduk di rumah sepanjang hari mentunggu kepulangan suami..mungkin la..tapi saya akan fikirkan sesuatu untuk mengisi masa lapang tersebut!mahu menjahitlah!..eh..macam lah kau pandai..tak cuba tak tahu la!..owh..saya mahu mensiapkan locker tag student..itupun kalau angah saya izinkan saya mempinjam beliau punya mesin laminate..ada juga kerja saya boleh siapkan..
  • sabtu..seperti biasa suami akan bekerja..petang itu mungkin pulang ke kampung halaman suami..barulah adil dan saksama...kan..
  • ahad...balik semula ke tempat pencarian sesuap nasi..tak mahu cerita lebih lebih..saya tak suka..nanti akan berasa sangat sedih!
ok..
abis..
nak lagi?
baca entry lain...ahahah



3 Comments:

  1. adalova said...
    This comment has been removed by the author.
    adalova said...
    aku ingat ape bendakah tungu-tungu rupanya TUNGGU..aissh..hari2 yg ko takde plan tu sempat tak nak melawat baby cuna? leh a g sama2 aku ngn dee. wiken bole?
    ..izza.. said...
    aku dh pegi aritu...weekend dah plan nk bwk adik2 aku jln...ehehe..lama gak x jumpe ko kan

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers