ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS

Friday, March 4, 2011

rambang

cuaca = panas terik
mood = sederhana ok tapi kadang kadang tidak ok sama sekali
feel = menrindui lelaki itu

cuaca terik sekarang ini...
mesti meminum air masak banyak banyak...sangat!
nanti tekak kering kontang lepas itu batuk batuk lepas itu mula rasa macam sakit badan lepas itu demam lepas itu MC tidak datang kerja sampai mensusahkan anak murid mahu menuntut ilmu!
tak boleh macam itu!
nanti dipanggil mempentingkan diri sendiri..
panas panas macam ini buat saya rasa malas sangat sangat..
bilik entah dah berapa lama tak sapu..
vacuum kadang kadang bila rasa perlu saje..

eh..
saya akan berpindah rumah lagi..
rasa baru je pindah.
nak pindah lagi?
kaya betul..
tak!..manade kaya..
nantilah saya cerita entry lain..

mood sekarang teruk betul
kejap kejap rasa malas..
kejap kejap rasa rajin..
pukul 2,3 pagi tiba tiba rasa rajin tak sabar nak tunggu esok pagi nak settle kan kerja
esoknya malas pulak..
ahaha..

seperti biasa..
isteri yang duduk berjauhan mestilah merindui suami beliau!

itu sahaja!

eleh..
sebenarnya entry ini hanya mahu mengekspresi kerinduan kau kan?
eh..
suka hati saya lah!



1 Comment:

  1. naqib said...
    slamat pengantin baru

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers