ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, March 31, 2011

berasa sangat sangat lemau..
malas bukan main lagi kau ye..
memang..
kaki kena gigit serangga..
bengkak..
tapi lemau malas mahu pergi berjumpa pakar perubatan a.k.a doktor..
macam mengada ngada..
ahhh..
biar..
biar bengkak surut sendiri..
jangan mengada sangat boleh?
ok..

suami..
pulangkah kamu weekend ini?
isteri mana yang tidak suka kalau suami bercakap begini..
abg nak jumpe abg gbam dekat sungkai...
owhh..lps tu blk s.alam ke?
mungkin blk batu gajah...atau balik taiping..

balik taiping boleh?
ehehe
dialog macam biasa...saya exaggerate

saya letih..
saya kena handle pesta buku besar2an..
penat jadi penasihat BWP(badan wakil pelajar @ pengawas kalau dekat sekolah kementerian...)..tapi saya seronok sebab byk pengalaman..
saya suka sebab saya akan automatik jadi lebih confident

kelmarin..
air mata saya tumpah lagi..
minggu ini mungkin minggu airmata bagi saya...
semalam ada cekgu tegur saya pakai baju ketat..
saya malu sebab die tegur depan org ramai..
sejak kawin..
badan saya naik macam xnak bagi salam..tanpa tomakninah...
kebanyakkan baju saya ketat di tempat yg tertentu..
saya macam kena buat baju kerja banyak banyak..
owhh..
suami..izinkan saya..ehehe


eh..
suami telefon..
saya mahu pergi bercinta..
bye..


3 Comments:

  1. beaty said...
    cantiknya gambar tuh
    ..izza.. said...
    owh yeke..
    saya edit2 sket
    dEe said...
    org bahagia, sng ati mmg cmtu iza. terasa spt dunia ini ana yg punya! hehe.

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers