ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS

Saturday, April 2, 2011

i'm moving

alangkah indahnya jika dapat moving out tinggal bersama suami..
kau berpindah tapi tidak tinggal sebumbung dengan suami..
kalau lah saya ini artis..
mesti keluar di dada dada akhbar yang kami tidak tinggal sebumbung..
cehh..tiba tiba berangan menjadi artis..
jangan pernah mimpi..
tak boleh!..setakat tinggi kau ngam ngam 5 kaki..
BMI mencecah paras overweight..
lupakan!...
memang kena lupakan...kerja tak bagus itu..
lebih baik menjadi guru..
berbakti kepada anak bangsa..
tiada gossip gossip hot...
low profile adalah lebih baik..
eh..
cikgu pun ade yg glamer tahu..
macam cikgu shida dari parit itu..
tak kenal?
tak kenal maka tak cinta..
heii..
sudah!..nnt keluar cerita pasal lain...
tak baguslah menggossip hal orang..
baik gossip pasal diri sendiri..
hahaha
gossip terbaru pasal diri sendiri..
izza is moving to a new house..
alahhh..
takat moving ke rumah hadapan sahaja..
tak memperlukan lori pun untuk pindah barang..
kecoh?..tak kan..
saya senyap je..sekarang baru nak kecohkan..

rasa macam baru je pindah..
heii...kau pindah pindah lagi..


ini living hall..
sampai kena panggil hall sebab saya rasa sangat luas..

sama la jugak dengan dining hall ni..
tgk gmbr je sudah boleh membuktikan bertapa besarnye umah ini..
pelik betul..
kenapa buat rumah besar sgt?

kitchen ok..
sederhana...
tp kalau kitchen besar pun tak apa..
saya memang suka bertapa dekat kitchen lama lama..hehe

tempat saya mengerjakan baju, tuala, kain semua..
besar juga..


sebahagian dari master bedroom..
besar betul..
sampai rasa boleh letak set sofa..
melampau betul diaorang buat rumah..
dah la saya duduk seorang..
tapi tak apa..
untuk masa depan, ok..

ade 3 bilik semuanya....
2 bilik air..
sampai bila saya akan duduk sini???
sampai saya punya permohonan untuk duduk bersama suami termakbul..
kamu..
doakanlah saya ye



3 Comments:

  1. cuna said...
    waaa weeee besaunye umah. ni yg rase nk pindah dok ngn ko skali ni. bwk irfan...myo tggl :P
    SayangSal said...
    salam perkenalan....cantiknya umah....:)
    ..izza.. said...
    cuna >> eleh..sanggup ke nk tingglkn myo??

    sayangsal >> umah pinjam sahaja tuh..ehehe

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers