ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 5, 2011

cerita HOT!

salam sejahtera
sari berita penting..
eii..
tak paham betul..
kenapa kalau pembaca berita dalam radio mesti cakap sari berita penting??
kenapa ada perkataan sari?
urmm...esok nk kena tanya cekgu BM ni..

baiklah..
niat dihati mahu memuat naik gambar..
tapi kenapa card reader saya tidak mahu meng'read' card?
ini boleh mendatangkan kemarahan..
ewah..sikit sikit nak marah..
tak boleh la macam tu..
nanti cepat tua..
eh..
tapi macam tak apa juga cepat tua sedikit sebab sekarang ini saya menghadapi masalah kesalahan umur..
susah betul kalau berada di tengah tengah lautan pelajar tingkatan 4 & 5..
mesti saya juga akan dianggap pelajar..
tak patut..
saya rasa saya kena dress up lain sikit..
pakai vogue sedikit pasti akan dianggap cikgu..
tapi saya risau ter'over' dress pulak...
aarrhhh..
tak mahu la nampak tua..
nak sentiasa muda..

eh..
kesian kawan saya...
dia igt saya betul betul mentonton ABPBH dekat Genting..
eleh..kamu mahu saya sampaikan salam dekat anuar zain lepas itu kamu mahu saya cakap dekat anuar zain yang muka kamu sama dengan die kan..
hahahaha

nway, lama tak jumpa kan..
dah kawen ke?hahaha

alamak..
saya dah lambat..
mahu pergi melawat kawan di hospital ni..
kasihan beliau..
suami jauh nun di muar..
harap kawan2 sahaja yg dtg mem'visit'
nanti saya upload gambar lepas itu saya story lagi..
bye..bye..

yang..
i love u..
kahkahkah






0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers