ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS

Wednesday, April 27, 2011

gembira bukan kepalang lagi..
ibu bapa adek beradek berkumpul di rumah saya...
inilah buat pertama kalinya keluarga datang ke taiping melawat saya sejak saya kawen..
seronok sampai rasa mahu lompat bintang sekarang juga...
eh..
sudah kahwin..
matang sikit!
baiklah..

dalam otak berlegar-legar nk bawak mereka ke mana..
makan mee udang?
lebih baik merasa masakan mak..
ahaha..
eh..
kan ada air terjun dekat belakang skolah..
ajak mereka pergi..
selama dekat 3 tahun ditaiping, belum pernah pun mandi disitu..

syafi tak mahu mandi..
takut betul dengan air sungai...
kelihatan sungguh bandar anak abang ni..hahaha

tengok..tengok..
menangis sakan..
kakak je yang beria mandi..
adik duduk tepi..
cikmal bukan main suka..
owh..saya tak mahu mandi sebab saya rasa macam ade katak je dekat situ..
owhh..tidak..
saya tak akan mandi..haha

balik mandi sungai semua letih...
saya pergi beli barang untuk masak..
yang lain balik rumah tido..
letih sebab sakan sangat mandi...

budak kecik ni dapat laptop terus senyap..
kalau tak..bukan main bising mulut dia..
semua benda nk complain..
bodek abang ipar nk guna laptop..
kalau kakak sendiri, jangan harap boleh dapat..
ahahaha

eee..
tiada idea la mahu bercerita..
tapi mahu cerita..

macam mana tu?



0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers